Forsendelser, betalinger og returneringer

I. BETALINGSMETODER:

Kork Butik online gør følgende betalingsformularer tilgængelige for sine brugere:

VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic og Maestro kreditkortbetalinger realiseret af eCard Inc. Company. Gebyr for betalingsrealisering dækkes af butikken.

Betalinger foretaget via PayPal. Gebyr for betalingsrealisering dækkes af klienten.

II. FORSENDELSE 

1. Købte varer leveres til den adresse, der er angivet i bestillingen. Kunden er forpligtet til at informere administrationen i butikken om hver eneste ændring, der har indflydelse på aftalens realisering, især om ændring af kontaktdata, der er afgørende for forsendelse, samt om ændring af kontakt-e-mail-adresse og telefonnummer. Ellers sendes e-mails og meddelelser til gamle adresser.

2. På grund af det faktum, at de pakker, der sendes til vores kunder, er sikret, bedes du kontrollere indholdet af pakken i nærværelse af kureren PÅ DATOEN FOR DEN LEVERING. I tilfælde af skader skal du fortsætte med at lave en beskadigelsesprotokol, hvor du skal specificere metoden til anvendte beskyttelsesmetoder for varer (‘Fragile’ klistermærke, papdelere, to kartoner, wrap) som basering på de medfølgende oplysninger , vil vi derefter kræve erstatning fra leveringsselskabet.

Leveringstiden er cirka 3 hverdage efter afsendelse.

I tilfælde af skade på varerne har kunden to muligheder:

1.Kunden accepterer varerne samtidig med at nedskrive skadesrapporten sammen med kureren, tager fotos af skaden og sender dem til e-mail-adressen:

office@korkbutik.dk

2. Kunden nægter at acceptere pakken. Den nævnte e-mail vil være grundlaget for at kræve tilbagelevering af alle de elementer, der er blevet beskadiget.

Hvis kureren nægter at kontrollere indholdet af en pakke, bedes du skrive hans eller hendes navn og telefonnummer ned, og derefter informere os om den nævnte kendsgerning.

HVIS DU IKKE overholder reglerne, der er leveret ovenfor, vil klager stadig blive betragtet, MEN OMKOSTNINGEN FOR NYE ELEMENTER, SOM FORSENDELSESOMKOSTNINGER SKAL DÆKKES AF KØBEREN.

4. På tidspunktet for ordreaccept overdrages ejendomsretten til køberen sammen med risikoen forbundet med besiddelse og anvendelse af de bestilte varer, herunder risikoen for genstandsskade eller tab.

5. Forsendelser realiseres inden for 3 arbejdsdage. Butikens administration har ret til at ændre leveringsdatoen i tilfælde af omstændigheder uden for deres kontrol. Hvis kunden har bestilt varer, der er tilgængelige på forskellige datoer, forlænges ordrerealiseringsperioden, og ordren realiseres efter modtagelse af den sidste vare fra listen.

6. Alle varer, der sendes til klienter, er omhyggeligt pakket og forsikret mod tab og skader.

III. VENDER TILBAGE

1. Kunden kan beslutte at returnere de købte varer i vores butik inden for 14 dage fra tidspunktet for afhentning af pakken. De pågældende varer accepteres kun, hvis de sendes til os i den originale, uskadede emballage med alle de inkluderede komponenter, og hvis selve varen ikke er beskadiget og ikke bærer spor af brug.

Formular for opsigelse af kontrakt –Hent

2. Kunden vedhæfter den oprindelige meddelelse om opsigelse af aftalen til pakken og det originale købsbevis (kvittering eller faktura). Hvis kunden ikke vedlægger de nævnte dokumenter, accepteres varer ikke. Kunder skal også give administrationen af butikken nøjagtige data om køberen, herunder hans eller hendes bankkonto, hvortil penge til den købte vare skal returneres.

3. Hvis der har været yderligere bonus genstande leveret sammen med de bestilte varer, returneres de også.

4. Administration af butikken garanterer returnering af produktets værdi.

5. Penge returneres til den angivne bankkonto inden for 10 arbejdsdage. Hvis betalingen blev foretaget via kreditkort, returneres penge til den konto, der vedrører dette kort.

6. Forsendelsesomkostninger returneres ikke.

7. Varer returneres kun for kundens regning.

8. Kunden er indforstået med at sikre varerne mod alle mulige skader, der kan opstå under transporten.

9. Administration af butik accepterer ikke kontant ved levering af pakker.

IV. WARRANTIES AND COMPLAINTS

1 .Alle varer, der er tilgængelige i butikken, er dækket af producentens garanti.

2. Ansvaret for skader forårsaget af forkert funktion af varer, der anvendes korrekt, er begrænset til garantibetingelser, der er specificeret af producenten eller distributøren af ​​varerne.

3 .Formålet med varerne specificeres i brugervejledningen. Butiksadministrationen påtager sig intet ansvar for resulterende, indirekte og tilbagevendende skader forårsaget af forkert brug af de leverede varer.

4 .Garantiperioden specificeres i beskrivelsen offentliggjort på websiden for butikken og garantikort leveret sammen med de leverede varer. Detaljerede garantibetingelser vil blive specificeret i den garantirelaterede dokumentation, der er udstedt af garantien. Hvis kunden ikke kan finde et garantikort i kassen, betragtes købsbevis, nemlig modtagelse eller momsfaktura, svarende til et sådant kort.

5 .Hvis der er identificeret en uoverensstemmelse mellem produktets specificitet og bestemmelserne i den indgåede aftale, har køberen ret til at returnere de bestilte varer. Køberen skal informere sælgeren om dette ved at sende ham en detaljeret beskrivelse af alle de identificerede afvigelser. Køberen får ret til at informere sælgeren om sådanne fejl inden for 14 dage fra tidspunktet for afhentning af pakken. Bagefter har køberen ingen sådan mulighed.

6. Alle klager vedrørende transaktioner foretaget på grund af manglende forudgående kendskab til bestemmelserne i butikens aftale tages ikke i betragtning.

7. Køber skal skriftligt informere sælgeren om alle de fejl på de købte varer, der er brugt i overensstemmelse med principperne om rimelig brug, ved hjælp af reklamationsformularen. Hvis klagen vedrører en vare, der er blevet beskadiget under forsendelsen, er der behov for at udarbejde en skadesprotokol i nærværelse af kureren. Klager kan sendes via e-mail til følgende adresse: office@korkbutik.dk

8. I tilfælde af afslag på at trække pakken tilbage uden forudgående erklæring om fortrydelse, afholdes returnerings- og returneringsomkostninger af kunden. Hvis varerne ikke afhentes i GLS-afdelingen eller på Paketshop-Pointet, afholder kunden omkostningerne ved at returnere varerne til afsenderen, det vil sige det dobbelte af de oprindelige fragtomkostninger.

9 .Returnerede varer skal pakkes i originale kasser og indeholde alle de integrerede komponenter. Varer returneres sammen med købsbeviset.

+ +
Bestil Prøver