Refusions- og returpolitik

I. BETALINGSMETODER:

  1. Cork-Shop online stiller følgende betalingsformularer til rådighed for sine brugere:

– VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic og Maestro kreditkortbetalinger udført af eCard Inc. Company. Betalingsrealisationsgebyr afholdes af butikken.

– Betalinger foretaget via PayPal. Betalingsrealisationsgebyr afholdes af kunden.

– Betalinger foretaget via Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. Betalingsrealisationsgebyr afholdes af kunden.

II. FORSENDELSE

  1. Købte varer skal leveres til kunder inden for Storbritanniens grænser via Parcel Force kurerleveringsfirmaet eller en lignende virksomhed. Forsendelsesomkostninger er som følger:

– Grundlæggende forsendelsesomkostninger: 62 DKK (op til 2 kg)

  1. Købte varer skal leveres til den adresse, der er angivet i bestillingen vedr. Kunden er forpligtet til at informere butikkens administration om hver eneste ændring, der har betydning for aftalerealisering, især om ændring af kontaktdata, der er afgørende for forsendelsen, samt om ændring af kontakt-e-mailadresse og telefonnummer. Ellers sendes e-mails og meddelelser til gamle adresser.
  2. På grund af det faktum, at de pakker, der sendes til vores kunder, er sikret, bedes du kontrollere indholdet af pakken i nærværelse af kureren PÅ LEVERINGSDatoen. I tilfælde af eventuelle skader, bedes du fortsætte med at lave en skadesprotokol, hvori du skal specificere metoden for varebeskyttelsesmetoder, der anvendes (‘Skørt’ mærkat, papdelere, to kartoner, indpakning), som baseret på de angivne oplysninger , vil vi herefter kræve erstatning fra leveringsfirmaet. Leveringstiden er op til 21 hverdage efter vi afsender den. Det skyldes grænsetoldprocedurer.
  3. På grund af Englands afgang fra EU (fortoldning ved grænsen), kan forsendelsen forlænges med 3 hverdage. I tilfælde af skade på varen har kunden to muligheder:
  4. Kunden accepterer varerne samtidig med at nedskrive skadesrapporten sammen med kureren, tager billeder af skaden og sender dem til mailadressen:

office@korkbutik.dk

  1. Kunden nægter at tage imod pakken. Den nævnte e-mail vil være grundlaget for at kræve tilbagelevering af alle de elementer, der er blevet beskadiget.

Hvis kureren nægter at kontrollere indholdet af en pakke, bedes du skrive hans eller hendes navn og telefonnummer ned og efterfølgende informere os om dette.

HVIS DU IKKE OVERHOLDER REGLERNE ANGIVET OVENSTÅR, VIL KLAGER STADIG VÆRE OVERVEJET, MEN UDGIFTERNE TIL NYE ELEMENTER SAMT FORSENDELSESOMKOSTNINGER SKAL DÆKES AF KØBER.

  1. På tidspunktet for ordreacceptation overgår ejendomsretten til køber sammen med risikoen forbundet med besiddelse og udnyttelse af de bestilte varer, herunder risiko for beskadigelse eller bortkomst af varen.
  2. Forsendelser realiseres inden for 21 arbejdsdage. Butikkens administration har ret til at ændre forsendelsesdatoen, hvis der opstår omstændigheder uden for deres kontrol. Hvis kunden har bestilt varer, der er tilgængelige på forskellige datoer, forlænges ordregennemførelsesperioden, og ordren vil blive realiseret efter modtagelsen af ​​den sidste vare fra listen.
  3. Alle varer, der sendes til kunder, er omhyggeligt pakket og forsikret mod tab og skade.

III. VARERETURNERING

  1. Kunden kan beslutte at returnere varerne købt via vores butik inden for 14 dage fra tidspunktet for pakkeafhentning. De pågældende varer accepteres kun, hvis de sendes til os i den originale, ubeskadigede emballage, med alle komponenter inkluderet, og hvis varerne i sig selv ikke er beskadiget og ikke bærer spor af brug.
  2. Kunden skal vedlægge den originale meddelelse om opsigelse af aftalen til pakken og det originale købsbevis (kvittering eller faktura). Undlader kunden at vedlægge de nævnte dokumenter, accepteres varer ikke. Kunder skal også give butikkens administration nøjagtige oplysninger om køberen, herunder hans eller hendes bankkonto, hvortil penge for den købte vare skal returneres.
  3. Hvis der er leveret yderligere bonusvarer sammen med de bestilte varer, skal de ligeledes returneres.
  4. Administration af butikken garanterer tilbagelevering af varens værdi.
  5. Penge skal returneres til den angivne bankkonto inden for 10 arbejdsdage. Hvis betalingen er foretaget med kreditkort, vil pengene blive returneret til den konto, der vedrører det pågældende kort.
  6. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke.
  7. Varer skal kun returneres for kundens regning.
  8. Kunden skal acceptere at sikre varerne mod alle mulige skader, der kan opstå under transporten.
  9. Administration af butikken accepterer ikke pakker af efterkravstypen.

IV. GARANTIER OG KLAGER

  1. Alle varer, der er tilgængelige i butikken, er omfattet af producentgarantien.
  2. Ansvaret for de skader, der er forårsaget som følge af ukorrekt funktion af varer, der anvendes på en forsvarlig måde, skal
+ +
Bestil Prøver